"Železnice Srbije" su Ministarstvu privrede blagovremeno dostavile svoju ličnu kartu, sa podacima o fimi i njenom poslovanju i taj materijal je ocenjen ocenom 4, a nedostajali su samo podaci o zavisnim društvima da bi se dobila maksimalna ocena 5. Tražen je niz podataka, od imovine, preko kadrova do finansija, a srpske železnice dostavile su sve tražene podatke. To dokazuje, pre svega, odgovoran odnos železnice kada su zadaci države u pitanju, ali i da se u ovoj kompaniji uredno i kvalitetno vode sve potrebne evidencije i statistike od značaja za život i poslovanje firme, kao i da se u svakom trenutku precizno zna čime železnice raspolažu i kako posluju.
"Železnice Srbije" su Ministarstvu privrede blagovremeno dostavile svoju ličnu kartu, sa podacima o fimi i njenom poslovanju i taj materijal je ocenjen ocenom 4, a nedostajali su samo podaci o zavisnim društvima da bi se dobila maksimalna ocena 5. Tražen je niz podataka, od imovine, preko kadrova do finansija, a srpske železnice dostavile su sve tražene podatke, izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović, povodom obaveze da sva javna preduzeća na zahtev Ministarstva privrede dostave svoje lične karte sa podacima o firmi i njenom poslovanju, kako bi resorno ministarstvo imalo jasnu sliku o javnom sektoru u Srbiji.
To dokazuje, pre svega, odgovoran odnos železnice kada su zadaci države u pitanju, ali i da se u ovoj kompaniji uredno i kvalitetno vode sve potrebne evidencije i statistike od značaja za život i poslovanje firme, kao i da se u svakom trenutku precizno zna čime raspolažemo i kako poslujemo, dodao je Simonović.
Prema prvobitno objavljenim podacima, ni jedno od 35 javnih preduzeća čiji je osnivač Republika Srbija za kvalitet svoje lične karte nije ocenjeno najvećom ocenom, ali je među njima zato bilo i javnih preduzeća koja nisu ništa dostavila (ocena 1), ili je nivo dostavljenih informacija bio nezadovoljavajući (ocena 2).